Ga naar inhoud

Thunderbird geeft bij opstarten de melding dat hij is vastgelopen

Nicole1

Aanbevolen berichten

Beste forumlezers,

Direct bij het opstarten van Thunderbird krijg ik de melding: Thunderbird ervaart een probleem en is vastgelopen.

Op een eerdere discussie over dit probleem krijgt de melder het advies om Thunderbird opnieuw te installeren.

Echter mijn vraag is dan:

Verlies ik dan niet alle emails in mijn inbox en de mappen waarin ik belangrijke emails bewaar?

Hartelijk bedankt voor jullie adviezen,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken Thunderbird niet zo goed maar volgens mij kan je zonder probleem verwijderen en opnieuw installeren zonder dat je mails verwijdert is.

Mogelijk krijg je een bericht of je mails of zo wilt behouden.

Maar best bestand in C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Thunderbird kopieren naar extern harddisk of usb-stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft,

Dank je wel voor deze tip. Het voelt wel spannend om dit te doen omdat je ook schrijft dat je Thunderbird niet zo goed kent. Ik heb in Thunderbird ook alle emails van websites waar je je voor moet aanmelden door een login bewaard en dat zou ik dan kwijt kunnen raken. Maar inderdaad door het bestand eerst op te slaan is het altijd nog ergens terug te halen dus: ik ga het proberen en laat het weten als het opgelost is!

Nogmaals bedankt en jullie horen van me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Stegisoft,

Ik ben je zeer dankbaar: het is opgelost. Ik heb eerst het hierboven genoemde bestand gekopieerd naar de externe harde schijf. Vervolgens Thunderbird opnieuw gedownload zonder het eerst te verwijderen. Thunderbird opende daarna vanzelf en alles stond er nog in. Ik ben dus niets kwijtgeraakt.

Nogmaals heel hartelijk bedankt!

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.