Ga naar inhoud

Graag logjes even nakijken

Aanbevolen berichten

Hallo sorry heb het idd gevonden maar toen ik het wilde doen bij opdracht prompt gebeurde er niks dus dacht dat het niet werkte.

Als je dit commando invoert via de opdrachtprompt zie je niet wat dit in feite uitvoert, maar op de achtergrond maakt het dat text bestand aan in de root van je schijf. ;-)

Als je opstart in Veilige Modus heb je dan dezelfde problemen?

Ik vermoed bijna van niet maar probeer het eens even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Helaas heb ik vandaag weer een probleem gehad om mijn Laptop/beeldscherm aan te krijgen. Zoals eerder gezegd kreeg ik een "dood" beeld en dan kan ik ook helemaal niets anders dan de PC herhaaldelijk aan doen, weer uitdoen enz. Nadien kwam er eindelijk in beeld dat ik hem op kon starten in oa Veilige Modes (meerdere opties) wat ik heb gedaan en toen ging het wel. Ik herinner mij ook zo'n vorige keer en toen heb ik het "normaal" opgestart en toen ging het ook aan. Het probleem is alleen dat als ik een "dood" beeld heb de lichten van het toetsenbord wel aan zijn maar lijkt de rest niet aan te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb een laptop en heb alleen mijn muis, boxen en wireless internet ding van sweex in mijn USB poorten. Ik heb 2 dagen geleden Avast moeten verwijderen want hij deed het niet meer en ik kreeg het met geen mogelijkheid weer aan de praat, ook niet met update of iets dergelijks. Er werd vermeld dat ik nu moest betalen, heel raar maar ik heb het verwijderd en moest de PC opnieuw opstarten wat ik heb gedaan maar tijdens het opstarten kreeg ik ineens een zwart beeld en ging de PC van alles doen (leek het) zie foto's. Hij ging nadien wel weer gewoon aan en ik heb toen AVG edition 2013 geïnstalleerd.

Maar als het weer gebeurt zal ik alles uit de USB poorten halen en hopen dat hij dan wel opstart, thanks :top:

post-37572-1417705254,1977_thumb.jpg

post-37572-1417705251,7373_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik denk dat het met de PC iets beter gaat nu ik Avast eraf heb gehaald. Hij sluit nu iets sneller af en heb ook minder problemen. Ook zoals in mijn vorig bericht vertelde dat ik na het verwijderen van Avast ineens een "raar beeld" kreeg had er misschien toch iets mee te maken.

Maar bedankt voor alle moeite :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.