Ga naar inhoud

accu wordt niet opgeladen

Willies

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal... ik zit met een probleem waar ik me zwaar aan iriteer

Mijn accu wordt niet opgeladen. Ik kan wel direct gebruik maken van de netstroom, maar bouw geen reserve op.

Heb hier al in het archief gekeken en de oplossing gevonden (ik moet namelijk het acpi besturingsmethode de installatie hiervan ongedaan maken) maar iedere keer als ik dus een systeemupdate doe laadt de batterij weer niet op..

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet iedere keer die ACPi methode moet deinstalleren

Please help

Het gaat om een HP pavilion G6

bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal,

Ik heb dus hetzelfde probleem als hierboven. Heb reeds mijn adapter gecheckt en die werkt naar behoren. Heb de ACPI besturingsmethoode ge deinstalleerd, batterij eruit gehaald en opnieuw opgestart en hij werkt!

Maar nu komt het probleem eigenlijk pas: Iedere keer wanneer ik mijn laptop (HP Paviljon G6) uitzet, laadt de batterij weer niet op en moet ik iedere keer deze stappen herhalen. Is hier niet een manier voor om dit helemaal weg te werken, word er gek van.

Groeten en alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Asus, sorry ben even niet op internet geweest. Mijn laptop is nu een 2 maanden oud denk ik.

Even dacht ik dat het goed was, maar vandaag start ik mijn laptop en voila, de batterij laadt weer niet op..

Op een of andere manier wordt denk ik dat ACPI iedere keer opnieuw geinstalleerd ofzo.. ik weet echt niet wat ik er mee aan moet.

Hulp zeer welkom.

Bedankt.

WIlliam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of je met deze info verder komt ?...indien niet, dan is het aangewezen dat je contact opneemt met HP Nederland voor een nazicht / herstelling onder garantie.

Mocht de laptop naar de fabrikant moeten, maak dan eerst een kopie van alle belangrijke bestanden (documenten, afbeeldingen, contactpersonen, bladwijzers, ... ) op een externe geheugendrager.

Een lijstje van de geïnstalleerde software kan je maken met Installed Program Printer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.