Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

De code voor de leverancier van de grafische klopt, maar de code van het type kaart klopt niet. QA65????

Als ik op deze code zoek word er helemaal geen info gevonden en als ik zoek op 0A65 krijg ik wel de info dat het gaat om een grafische chip van Nvidia uit de 200 reeks.

Ben je zeker dat de code klopt, vermeld eens het merk van de grafische kaart of kun je een link geven naar dezelfde grafische kaart in een webshop?

Iets klopt er niet, maar wat? :hmmmm:

Geplaatst:

In Speccy word nu het apparaat correct herkend > Apparaat ID: 10DE-0A65

Ik vermoed dat je deze grafische kaart gekocht hebt omdat de oude grafische kaart problemen gaf.

Mocht je de oude nog hebben zou ik eens proberen of deze het in die bewuste andere pc wel werkt, want het probleem zou best wel eens bij het moederbord kunnen zitten.

Geplaatst:

Grafisch De opgegeven service is voor verwijdering gemarkeerd. :hmmmm:

Verwijder eens alle vorige drivers van Nvidia, ga via Start > Configuratiescherm naar Software en verwijder daar alle grafische drivers van Nvidia. Mocht je twijfelen dan laat ons eerst wat weten voor je verder gaat.

Herstart je pc!!

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Als je klaar bent met Ccleaner installeer dan eens de laatst beschikbare driver voor je grafische kaart.

Geplaatst:

Heb je de oude grafische kaart nog kunnen proberen in die andere pc, want ik krijg zo het vermoeden dat er wat mis kan zijn met je moederbord en dan bepaald het grafische slot.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.