Ga naar inhoud

Windows 7 opnieuw installeren

Dominik

Aanbevolen berichten

Ik zit dus met het probleem dat mijn andere pc een paar windows file's verloren heeft,

hij wilt dus nietmeer opstarten, hij probeerd altijd deze file's te herladen... maar daar mislukt die altijd in.

Dus ik wou hem formatteren en windows opnieuw instaleren.

Ik verander boot setup in bios, dus dat hij boot op cd/dvd,

heb windows cd erin gestoken en opnieuw opgestart.

Maar als ik hem aanzet begint die ineens in het engels 'Loading file's' van die cd, start die op en krijgt die blue screen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en toch windows 7 opnieuw kan installeren?

Mvg,

Dominik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja boot priority staat juist, maar als hij opstart met windows cd, dan zie je 'loading file's' 'starting windows' en dan krijg ik blue screen ( Technical Information: STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0x80fcf95e, 0x828cdbb0, 0x828cd790 ACPI.sys - adress 80fcf95e base at 80fb7000, DateStamp 4a5bbf0f

- - - Updated - - -

Ja boot priority staat juist, maar als hij opstart met windows cd, dan zie je 'loading file's' 'starting windows' en dan krijg ik blue screen ( Technical Information: STOP: 0x0000007E (0xc0000005, 0x80fcf95e, 0x828cdbb0, 0x828cd790 ACPI.sys - adress 80fcf95e base at 80fb7000, DateStamp 4a5bbf0f

- - - Updated - - -

Als ik boot priority op HDD zet, skipt hij deze en gaat hij direct over naar CD..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.