Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
de icoontjes zijn terug.
Dat is al goed nieuws :-)

En heb je iets van Samsung op de PC ... dit i.v.m. de afbeelding die je geplaatst hebt ?

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
ik heb wel de samsung galaxy tab 2 dus ik denk dat de bestand daar van afkomstig is.
En heb je hiermee problemen ? Zo niet, mag je het icoon op het bureaublad gewoon verwijderen.
Geplaatst:

Dan lijken me je beide problemen opgelost. Of is er nog iets op deze PC dat niet naar wens verloopt ? Zo niet, mag je hieronder weer op "opgelost" tokkelen ! Maar dat ken je ondertussen al wel :-)

Geplaatst:

ik heb een scan uit gevoerd met mbam chameleon het lijkt er op

dat een driver is verwijderd of ik iets dergelijks kan dat nog even

na gekeken worden? en ik heb deze 2 raare icoontjes er bij gekregen na die scan.

icoontjes.

post-12056-1417705245,5613_thumb.png

mbam chameleon melding.

post-12056-1417705245,6137_thumb.png

Geplaatst:

De driver waarvan melding wordt gemaakt, behoort tot Malwarebytes Chameleon. Er is dus geen andere noodzakelijke driver verwijderd. Waar de snelkoppelingen vandaan komen op je bureaublad is me niet helemaal duidelijk. Maar als je nog een correcte snelkoppeling naar Firefox hebt, lijkt het me geen enkel probleem om deze gewoon te verwijderen door rechtsklikken.

Geplaatst:
oke dan neem ik aan dat het is en zou ook de combofixlog na gekeken kunnen worden??
Zet het hier maar neer, dan doen we dat graag voor jou ;-)
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.