Ga naar inhoud

Webcam driver probleem

Gast DeJohnnie

Aanbevolen berichten

Gast DeJohnnie

BtW : Ná Combofix wederom geen auto-herstart, net als allebei de keren na het scannen van mbam.

Aangezien dit wel in t bericht stond, denk ik er goed aan te doen om dit te vermelden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast DeJohnnie
Hoi Dejohnnie,

Er is niet zoveel mis met je HJT log, een paar accenten, maar je hebt wel zeer veel Running Processes (82) en startups (30), die PC kan niet soepel draaien volgens mij.

En..... Daar wil ik even positief op reageren.....

Ik heb deze pc nu 2 maanden en ik weet dat er véél draait... Maaar, heb een 5.3prestatie (vanaf t begin) en van d 500ghz nog de helft over en dat ook nog met een complete opstart-tijd (alles draait) van nog geen 2 minuten.

Ik heb eigenlijk nergens last van, ondanks dat er nog iets rondzwerft op mijn pc, van wat ik onderhand allemaal heb gelezen over Vista-problemen.

:tongue:Best netjes dan toch ? Correct me if i´m wrong :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

met uw 500GHz bedoelt u neem ik aan 500GB? (harde schijf)

de prestatie die de windows prestatie index geeft zal ook niet veranderen... tenzei u hardware toevoegd of verwijdert.

voor een pc als die van u (aan de prestatie index af te zien) zal een start tijd van 30 seconden al mogenlijk moet zijn...

dus wat van deze niet nuttige processen stil leggen lijken zo verkeerd nog niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dejohnnie,

Om je geduld niet langer op de proef te stellen, hier zijn we.

Lijkt me mooi opgekuist met nog twee verloren gelopen lijnen, en je Java cache ligt een beetje overhoop, maar komt in orde met onderstaande.

1. Start HijackThis en kies voor Do a system scan only en plaats alléén een vinkje voor de volgende regels:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O2 - BHO: (no name) - {02715E47-5A8E-495B-8F63-0D30470B8E72} - (no file)

Sluit alle open vensters(behalve HijackThis), klik daarna op Fix checked en bevestig het door in het volgende scherm op Ja te klikken.

2. Je mag alle gebruikte tools en aangemaakte mappen terug verwijderen. Je hebt wel wat tools in huis die overbodig zijn.

Ga naar start > uitvoeren en kopieer en plak volgende command in het veld:

ComboFix /u

Zorg ervoor dat er dus een spatie is tussen Combofix en /

Daarna klik enter.

Dit zal Combofix verwijderen+gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en reset je Systeemherstel opnieuw.

3. Je Java is verouderd en die hebben lekken.

Download Java Runtime Environment (JRE) 6u6.

• Scroll omlaag naar : Java Runtime Environment (JRE) 6u6
  • Klik op de Download knop aan de rechterkant.
  • In het uitklapmenu rechts naast Platform, selecteer Windows
  • Vink aan: I agree to the Java SE Runtime Environment 6 License Agreement, en klik op Continue.
  • De pagina zal herladen.
  • Klik op de jre-6u6-windows-i586-p.exe link ONDER Windows Offline Installation en bewaar het naar je Bureaublad.
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Dubbelklik vervolgens op jre-6u6-windows-i586-p.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.

Lees om herhaling te voorkomen deze beveiligingstips nog eens door. (omvat ook beveiligingsprogramma's)

Groetjes,

Xeno ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DeJohnnie
beste,

met uw 500GHz bedoelt u neem ik aan 500GB? (harde schijf)

de prestatie die de windows prestatie index geeft zal ook niet veranderen... tenzei u hardware toevoegd of verwijdert.

voor een pc als die van u (aan de prestatie index af te zien) zal een start tijd van 30 seconden al mogenlijk moet zijn...

dus wat van deze niet nuttige processen stil leggen lijken zo verkeerd nog niet..

:stupid:Wojoow, grapj zkrz ! Ik loop n btj achter geloof ik... en ja bedoelde "GB" ja ( de h had een ig moete weze:tongue:)... En heb al véél proggies verwijderd en toegevoegd, 1steX TU-utilities kon al 52GB aan herstelpunten opruimen.....

Bedoel je daarmee compleet opgestart in ±30sec ??? Ik neem het van je aan, maar ben een nuchtere Hollander hea:ciao: 1st zien, dan geloven... BtW: Tot het Logo+geluidj komt, duurde al 1min04sec. Ik vind dat een hele uitdaging !!! Lamaar eens zien hoever wij komen, tot nu toe draait het wel soepeltjes, vooral door die TU-Utilities.

Kzal bovenstaand eens gaan uitvoeren, t zag r wel ingewikkeld uit, maar t is nog vroeg....:laugh:

LotzOfThnX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Het is goed dat Tune-up Utilities zijn werk doet, let er wel op dat u, nu het systeem goed werkt, opnieuw een herstelpunt aanmaakt. U heeft die oude verwijderd, en ja die nemen veel ruimte in beslag. Zorg dan dat het nieuwe herstelpunt op een externe harde schijf, dvd of USB-stick terecht komt. Anders heeft u geen backup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DeJohnnie

:s Okeej.... er gebeuren dingen niet...? Na HJT te hebben gedraaid, stond alleen deze.....

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

en die andere stond er niet bij..... ik heb toen de aktie " combofix /u " uitgevoerd.

Kreeg een lege map te zien van combofix, nix over al die akties die je hebt omschreven.

Ben daarna gestopt en ben dit bericht gaan schrijven....

Ik wacht geduldig en hoopvol af......:biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DeJohnnie

:biggrin:En Java is geinstalleerd !

Er stond trwns maar 1 Java in mn softwarelijst, dus dat ging wel makkeljk.

Wat´s Next ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.