Ga naar inhoud

Webcam driver probleem

Gast DeJohnnie

Aanbevolen berichten

Gast DeJohnnie

ff tussen neus en lippen door.....

De tijd op de site loopt bij mij zown 6 uur achter, kan ik daar iets aan doen of ligt dat aan de site ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast DeJohnnie
:biggrin:En Java is geinstalleerd !

Er stond trwns maar 1 Java in mn softwarelijst, dus dat ging wel makkeljk.

Wat´s Next ?

:vroam:

:biggrin:

:heeeelllllooooo:

:party:

:dancing2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DeJohnnie

:tongue:Haai, Nog maar eens n xtj....

Er was iemand hier, kzal geen namen noemen hehe, die zei dattie mn opstart-tijd van 1min54sec terug kon brengen naar 30sec...

Ik wil dat weleens zien en dat ging gebeuren nadat mn probleempjes waren opgelost.... maar het is erg stil daar aan die kant:s

En heb dr over nagedacht en volgens mij is het, zonder dat ik daarna zelf vanalles moet opstarten, bijna onmogelijk om dat te doen ???:stupid:

Wat mij wel opviel, is dat er wel veel processen zijn waarvan ik niet snap dattie draaien, ookal vreten ze nie veel, maar alles bijelkaar issut wel wat natuurllijk....

Dus, wil diegene die t heeft toegezegd opstaan en mij ff n handje helpen....:ciao:

LotzOfGreetZz

:biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, dat zal ik zijn geweest :biggrin:

ik zal vanmiddag eens kijken of ik mijn documentatie daarover kan vinden

ik heb zelf op die manier al eens een pc met een celeron 1.8GHZ processor binnen een minuut kunnen laten opstraten (verse xp installatie dan wel)

dus dan zou een zwaardere pc zoals die van uwzelf zeker moeten kunnen.

maar zoals gezegd.. ik zal vanmiddag eens kijken, zit nu nog op school

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Ligt vooral aan de hardware (en vb aan je moederbord dat gebruikt is). Ik heb vb een vrij snelle pc staan, maar ik zal NOOIT in minder dan een minuut kunnen opstarten. Verklaring is simpel; ik heb een raidcontroller zitten die al bijna een halve minuut nodig heeft om te laden, om zijn schijven 1 voor 1 op te starten (ineens 8 schijven in gang trekken is enorm zwaar, dat trekt zoveel stroom dat zelfs de standaard zekering in een zekeringkast erdoor knalt)... Om maar te zeggen dat het heel veel maakt wat je zitten hebt.

Wat je wel zou kunnen doen is werken met slaapstand (in xp), dan staat je pc er vrij snel... In vista zou je hybrid sleep kunnen gebruiken oid

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ masters,

idd, als er iets is wat lang op zal moeten starten dan zal het inderdaad wat langer gaan duren.

maar de meeste mensen hebben geen raid controller of andere fancy hardware haha, dus dat scheelt.

ik ben helaas verhindert om het vandaag te doen, dus ik zal het helaas morgen moeten doen.

excuses voor de vertraging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.