Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

geen idee waar dit hoort, verplaats maar ergens heen :)

als ik op ps3 een verbindings test doe krijg ik dit:

ip-adres ophalen geslaagd

internetverbinding geslaagd

playstation®network geslaagd

UPnP niet beschikbaar

nat-type type 2

nu kan ik wel gewoon op internet en ook fifa kan online, maar op far cry 3 kan ik niet met vrieden online maar wel met gwn andere mensen. ik denk dat het aan de upnp ligt maar ik weet niet hoe ik dat aan moet zetten.

heb al wel het op modem site aangezet, maar het gaat niet aan...

heb ook al handmatig ip enz ingesteld op ps3 en lukt ook niet...

ik heb het modem: huawei HG655d

Geplaatst:

Voor zover ik kan zien ondersteund de Huawei modem/router geen UPnP.

Dat wil zeggen dat de PS3 geen gebruik kan maken van de mogelijkheid om automatisch poorten te configureren. Dit is waarschijnlijk de oorzaak dat sommige functies bij het gamen niet werken.

Je kan de nodige instellingen wel zelf doen. Op deze link vind je de handleiding voor het modem.

Informatie aangaande de games kan ik je jammer genoeg niet geven, ik heb geen ervaring hiermee.

Succes

Geplaatst:

UPnP is een functie va de router, niet van de PS3 ... Je moet dus zoals gezegd zelf de router instellen. Gewoonlijk moeten er bepaalde poorten worden "geforward" om bepaalde games of bepaalde functies uit te voeren.

Vedere details zijn afankelijk van de game en die informatie moet je ofwel bij de maker van het spel halen, ofwel bij een collega gamer die hetzelfde spel speelt en kent.

Succes

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.