Ga naar inhoud

hotmail

ricardo425

Aanbevolen berichten

Als je alle mogelijke pistes hebt bewandeld kan je nog altijd hier je vraag posten, da's mijn inziens helaas zowat de laatst mogelijke reddingsboei...:dong:

Gouden raad voor de toekomst: gebruik een hotmail-account enkel voor "spielerei" en zeker niet voor zaken die belangrijk zijn.

Is hotmail zo onveilig misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is hotmail zo onveilig misschien?

Zowat alle forums puilen uit van meldingen van geblokkeerde accounts en helaas lukt het niet altijd om terug toegang te krijgen...uiteraard een subjectieve visie maar voor belangrijke zaken maak ik liever gebruik van een e-mailaccount waarmee minder problemen zijn en dat bedrijfszeker is...

Kan er geen vraag posten omdat ik er me niet kan aanmelden. Steeds hetzelfde dat mijn wachtwoord niet juist zou zijn.

Klopt, je kan enkel een vraag posten indien je beschikt over een ander werkend account...als je er geen hebt dien je een nieuw aan te maken, zo kan je hier een outlook.com account aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.