Ga naar inhoud

Pop up

Lovelg

Aanbevolen berichten

Hallo,

Bijgevoegd vind je een excelbestand. Dit bestand zou een melding moeten geven. Met iemand anders ben ik hieraan geweest, maar het is nog niet optimaal. Er moet een melding verschijnen waar een hokje staat in kolom G (rapportage ontvangen). Hier moet een melding verschijnen indien de bezoekdatum 2 maanden onder de huidige datum ligt en het hokje nog niet is aangevinkt. Dus waar de rapportage wel al is ontvangen moet geen melding komen en bij de firma's die geen rapportage uitgeven ook niet.

Ik heb deze post ook op worksheet.nl geplaatst.

Wie kan mij hiermee helpen en dit uitleggen?

Alvast bedankt!

Excel Access incl code. a.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is moeilijk te verwoorden. Het komt erop neer dat er een melding moet verschijnen zodra er geen vinkje aangegeven is in een hokje bij 'rapportage ontvangen'. (indien de huidige datum 2 maanden later is dan de bezoekdatum).

Er moet dus GEEN melding verschijnen als dit hokje al is ingevuld of als er helemaal geen hokje staat in kolom G.

Op dit moment staat er al een melding is. Deze komt te voorschijn als er in de kolom bij 'bezoekdatum' bv 12-9-12 staat (deze datum is 2 maanden onder de huidige datum). Hiervoor moet je tussen de werkbladen switchen.

Is dit duidelijker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijgevoegd tref je twee nieuwe bestanden. Hierbij is het de bedoeling dat er een pop up verschijnt indien kolom M rood wordt en kolom N op onwaar staat. Als het goed is staat hij op dit moment op kolom G, maar ik heb er zelf niet echt het verstand van om dit aan te passen. Dit staat in het bestand 'Excel _Access_ncl_code'.

In het bestand Joelle_1107 wordt hier al een voorbeeld van gegeven. Dit komt van worksheet. Zoals hierboven al te lezen is moet er alleen een melding komen waar GEEN vinkje staat in het selectievakje van kolom G.

Is het zo duidelijker en kan iemand me hierbij helpen?

Groetjes

Joelle_1107(cobbe).xlsm

Excel_Access_ncl_code.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.