Ga naar inhoud

BSOD PC herstart continu

Gast adsleddy

Aanbevolen berichten

Gast adsleddy

Hoi,

sinds gisteren start mijn PC niet meer op (in geen enkele modus). Na het opstartscherm van XP (Home Ed.) verschijnt het befaamde blue screen.

Volgende foutmelding:

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

STOP 0x000000D1 (0x0000002C, 0x00000002, 0x00000000, 0xF785BDD8)

PCIIDEX.SYS - Address F7858008 base at F.

Wat nu?!?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

mmm dit is wel heel ambetant voor je dat je in geen enkele modus geraakt anders had ik de volgende oplossing voor je ==>ga naar start=>uitvoeren=>cmd en tik sfc /scanonce in en reboot je pc maar dit gaat spijtig genoeg niet. ik zou je harde schijf formatteren nu denk je vast wel hoe kan ik nu men harde schijf formateren terwijl ik in geen enkele modus geraak. je kan je harde schijf ook formatteren via je windows xp home cdke. voor meer info hierover ga naar de volgende link How to partition and format a hard disk in Windows XP. als je harde schijf geformatteert is terug xp op je computer zetten en alles zou terug moeten werken. euhm als je dit probleem voor hebt vraag microsoft altijd de stop code op te sturen kan je dit even ook doen.

mvg van bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. iets zal toch de bsod hebben veroorzaakt. Mogelijk software matig.

Kun je nog in veilige modus komen? Druk zodra je pc opgestart is (bij het opstartscherm van het moederbord) herhaaldelijk op F8. Hierbij kom je in een alternatief opstartmenu. Kies voor de veilige modus.

Wil de veilige modus niet reageren, en krijg je weer een Blue Screen, zorg dan dat je opnieuw in het opstartmenu komt, en je systeem laat controleren op geheugenfouten (Geheugencontrole).

En lukt dit niet, zou ik een systeemherstel doen met de meegeleverde recovery cd's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.