Ga naar inhoud

draadloos internet vindt ik wel maar kan geen verbinding krijgen

claas

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een probleem, ik heb een Belkin draadloze router in huis staan. in huis komt een netwerkkabel binnen van uit de grarage, hier staat een KPN exeria box. Voordat deze KPN exeria boxer er was werkte alles maar nou hebben we die kpn exeria box vervangen door een speedtoutch en nu werkt mijn belkin draadloze router in huis niet meer, op geen enkele laptop (ene windows 7 en een windows vista). Ik kan het netwerk wel vinden, maar als ik er verbinding mee maak staat er onderin een geel uitroep teken en kan ik niet op internet. Nu denk ik dat er iets botst met de kpn exeria box en de Belkin draadloze router.

wie kan mij helpen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! ik heb het even gouw doorgelopen maar ik kan het hieruit niet echt mijn probleem vinden! zal nog even wat toelichten, die exeria box is ongeveer 2 jaar geleden al geinstaleerd toen, toen gaf die Belkin al problemen. Daarna hebben we dus het draadloos interenet op de experia box aangezet en heeft het zo een aantal jaar gedraaid. nu krijgen we steeds slechter bereik in de woonkamer en wil ik het graag toch weer op de oude manier proberen. heb toruwens ook al gekeken om de belkin als acces point te gebruiken maar dit was te ingewikkeld en kpn zei dat het makkelijker was om het draadloos internet van de experia box uit te zetten en die belkin vervolgens aan te sluiten, en hij zei dat het moest werken, maar dat doet het dus niet . (lang verhaal maar hoop dat je het een beetje snapt )!!

gegevens Belkin:

merk: Belkin Wirelles G Router

Modelnummer: F5D7230-4

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.