Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn externe hd (WD essential - 1Tb) geeft het volgende weer : Fout:Cyclische redundantiecontrole nadat hij eerst vroeg om te formateren,wat ik uiteraard weigerde. Ik ben dus gaan google-en en heb begrepen dat mijn hd naar de bliksem is. Er staat data op die ik zeker terug wil (mijn eigen fout om geen back-up gemaakt te hebben)

Met recuva heb ik een deel kunnen terughalen. Kan dit ook met deze tool : getdataback ? iemand ervaring mee ? Welke moet ik gebruiken ntfs of fat ? Kan mij iemand helpen ?

Dank u

Geplaatst:

Rechtsklik in je verkenner op de externe HD en kies Eigenschappen

post-24526-1417705233,6771_thumb.png

Hier staat vermeld welk bestandssysteem je gebruikt, al vermoed ik wel dat het NTFS gaat zijn.

Geplaatst:

Ik heb ondertussen getdataback (NTFS) mijn harde schijf laten "recoveren" (had zo'n 12 uur nodig).

Spijtig,maar het terughalen is niet gratis (+-100 €) en dat is me te veel...ik heb er een nieuwe externe schijf mee aangeschaft !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.