Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een website open moet ik voortdurend op F5 drukken om de nieuwste versie te zien te krijgen. Is dat normaal, of kan ik ergens iets instellen zodat dit automatisch gebeurt?

Geplaatst:

Bedoel je dat je een website bekijkt die constant wordt bijgewerkt terwijl je er naar kijkt?

Welke internet browser gebruik je? Er bestaat een add-on die om de zoveel tijd de pagina ververst (aantal seconden kan je zelf instellen).

Geplaatst:

Nee, als ik een website open, bijvoorbeeld NU.nl, krijg ik een versie te zien van b.v. een paar uur geleden. Pas als ik op F5 druk krijg ik de nieuwste versie te zien. Ook als ik mijn eigen website heb bijgewerkt, moet ik eerst op F5 drukken om de veranderingen te zien.

- - - Updated - - -

Nee, als ik een website open, bijvoorbeeld NU.nl, krijg ik een versie te zien van b.v. een paar uur geleden. Pas als ik op F5 druk krijg ik de nieuwste versie te zien. Ook als ik mijn eigen website heb bijgewerkt, moet ik eerst op F5 drukken om de veranderingen te zien.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.