Ga naar inhoud

Outlook 2010 e-mails synchroniseren d.m.v. Office 365?

ultraking x2

Aanbevolen berichten

Mijn vader heeft mij gevraagd om ervoor te zorgen dat hij zijn Outlook e-mails op meerdere computer kan bekijken. Momenteel is het zo dat als hij een e-mail op één computer bekijkt hij die niet meer kan bekijken op een andere computer. Hij vertelde mij dat ze dit op zijn werk oplossen d.m.v. Office 365. Ik heb al gelezen dat e-mails worden verwijdert van de Outlook server als ze worden gedownload, waardoor ze niet meer kunnen gedownload worden op een andere computer. Volgens sommige websites zou er een instelling bestaat in Outlook die ervoor zorgt dat e-mails niet onmiddelijk van de server verwijdert worden na het downloaden, maar die instelling kan ik niet terugvinden in mijn Outlook 2010 programma. Over Office 365 heb ik alleen maar gevonden dat men er contactpersonen mee kan synchroniseren maar ik vind niets over e-mails. Er bestaat blijkbaar wel een mogelijkheid om Office 365 aan mijn 'Outlook desktop application' toe te voegen. Is dit wat ervoor zorgt dat de e-mails worden gesynchroniseerd? Hoe kan ik de e-mails dan wel synchroniseren d.m.v. Office365?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga in Outlook 2010 naar bestand-> info-> accountinstellingen.

Dubbelklik op je account.

Dan klik je op meer instellingen....

In het volgende venster ga je naar het tabblad geavanceerd.

Zet een vinkje voor een kopie van de berichten op de server achterlaten.

Nu worden je berichten niet meer verwijderd op de server.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag ultraing x2,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.