Ga naar inhoud

Problemen bij opstarten

Destroyez

Aanbevolen berichten

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat is het scherm niet wat ik bedoel.

Zet de PC uit en dan herstarten en direct voor dat er maar ook iets op je scherm verschijnt al op de F8 toets tokkelen ( herhaaldelijk drukken). Lukt het niet probeer dan de F5 toets.

Wat ik me ook afvraag:

Heb je opstartherstel correct uitgevoerd vanaf die systeemherstelschijf, heb je dus alles uitgevoerd zoals in de handleiding staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gin er meer en meer aan te twijfelen, ik heb een dvd gebrand met imgburn, op die dvd staat dan windows 7 recovery disk, dan heb ik de stappen aan de hand van de fotos gevold, maar kreeg nooit hetzelfde resultaat.

- - - Updated - - -

F5 en F8 geven geen resultaat zoals u toonde. Ik krijg nog steeds het scherm met daarop de 2 moglijkheden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst heb ik de volgorde gewijzigd in BIOS

Ik heb de DVD met de windows 7 64 bit recovery disk bovenaan geplaatst

post-38936-1417705238,7447_thumb.jpg

- - - Updated - - -

Dan heb ik de stappen zoals in het voorbeeld gevolgd

post-38936-1417705239,5331_thumb.jpg

- - - Updated - - -

Daarna viel hij gewoon uit, ben nu die cd opnieuw aan het maken, misschien ligt het daaraan ?

post-38936-1417705238,7892_thumb.jpg

post-38936-1417705239,1391_thumb.jpg

post-38936-1417705239,3363_thumb.jpg

post-38936-1417705239,3852_thumb.jpg

post-38936-1417705239,4328_thumb.jpg

post-38936-1417705239,4754_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is normaal dat je PC enkele malen herstart, dus het is normaal dat je PC uitvalt maar moet wel vanzelf herstarten.

Indien het niet lukt moeten we hier misschien verder zoeken:

Je had blijkbaar weer virussen op je PC als ik het goed begrijp en direct na het scannen doet je PC het niet meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc werkte vorige week perfect normaal, ik doe elke week eens een grondige scan om zeker te zijn dat er niets schadelijks op staat. Toen die scan (Trend Micro anti virus) uitvoerde kreeg ik een melding dat er 2 middelmatig schadelijke bestanden gevonden waren.(Pc werkte toen nog optimaal). Hij vroeg dan om opnieuw op te starten zodat ze verwijderd konden worden. Ik deed dat en toen hij terug opstarte was deze miserie het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.