Ga naar inhoud

Problemen bij opstarten

Destroyez

Aanbevolen berichten

Wanneer ik deze regels uitvoer geeft hij aan dat er een fout is (1639):

"Er ontbreekt een vereiste serviceopdracht op de opdrachtregel. Voor meer informatie raadpleegt u de helf door DISM.exe /Image=<pad_naar_offline-instalatiekopie>/? uit te voeren, waarbij <pad_naar_offline-installatiekopie> het volledige pad naar een offline-installatiekkopie van windows is.

Het DISM - logboekbestand is te vinden op x:\windows\logs\DISM\dism.log"

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wanneer ik deze regels uitvoer geeft hij aan dat er een fout is (1639):

"Er ontbreekt een vereiste serviceopdracht op de opdrachtregel. Voor meer informatie raadpleegt u de helf door DISM.exe /Image=<pad_naar_offline-instalatiekopie>/? uit te voeren, waarbij <pad_naar_offline-installatiekopie> het volledige pad naar een offline-installatiekkopie van windows is.

Het DISM - logboekbestand is te vinden op x:\windows\logs\DISM\dism.log"

Heb je het exact ingevoerd zoals in de link?

dism /image:D:\ /cleanup-image /revertpendingactions

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar wordt de actie niet uitgevoerd omdat de "scratchdirectory" niet groot genoeg is?

Probeer eens of je die optie /ScratchDir kan uitvoeren en kan aanpassen naar 1024MB.

Dan terug voorgaande uitvoeren.

Verder kan weet ik zelf nog maar 1 oplossing en dat is het terug zetten naar fabrieksinstellingen, hierdoor gaan al je persoonlijke bestanden verloren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.