Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik C gebruik krijg ik de melding dat het systeem het pad niet kan vinden

- - - Updated - - -

Een vriend van me vroeg me ofdat de windows op mijn laptop wel een 64 bit versie was, hoe weet je dit eigelijk zonder dat de pc opstart ? Ik dacht dat 4gb DDR3 wel 64 bits is, maar klopt dit wel ?

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Kan je dan alles kopieëren naar een externe harde schijf, of moet ik dan een extra partitie aanmaken voor de bestanden, want ik weet hier echt niets van, ben nu de cd aan het branden.

Geplaatst:

Geef het merk, model en modelnummer door van je PC.

Dan zoek ik even op hoe je de PC terug naar fabrieksinstellingen kan zetten.

Eenmaal je bestanden allemaal geëxporteerd zijn kan je de PC terug naar fabrieksinstellingen zetten, dus in een toestand zoals je hem kocht.

Geplaatst:

In de handleiding spreekt men enkel over terug zetten naar fabrieksinstellingen via een gebrande image op schijfjes.

Maar heb je die gemaakt?

heb nog een mogelijkheid gevonden: ALT+F10 indrukken bij het opstarten, dan de stappen volgen.

Geplaatst:

Ik heb zo geen schijfjes gemaakt, maar zal straks die manier met Alt F10 eens proberen, hij is nu nog de laatste bestanden aan het overzetten.

Kun je ook vanaf nul beginnen door windows 8 erop te installeren ?

Geplaatst:

Hoogstwaarschijnlijk zal het installeren van Windows 8 geen probleem opleveren, je dient wel de nodige drivers te downloaden en installeren via deze link.

Hou er wel rekening mee dat externe hardware misschien niet correct werkt onder Windows 8.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.