Ga naar inhoud

Logboek Beheergebeurtenissen geeft bij iedere opstart een waarschuwing..

kim84

Aanbevolen berichten

Hallo,

sinds enkele weken geeft mijn computer Windows 7 64bits, een waarschuwing bij het opstarten, als volgt:

Het stuurprogramma\Driver\WUDFRd kan niet worden geladen voor het apparaat WpdBusEnumRoot\UMB.. en

dan volgen een reeks cijfers afgewisseld met de volgende termen: UBSStore-Disk-Ven-Generic-Product-Compact-Flash

Id. 219. Taakcat.212 Bron KernelPnP

Ik heb erop gegoogeld maar er wordt mij niets echt duidelijk, alleen misschien dat het hier over een Windows Driver Foundation User-Mode gaat, Driver Framework Reflector.

Het is maar een waarschuwing maar wie kan mij meer hierover vertellen en moet ik hieraan iets doen?

Bij voorbaat vriendelijk dank,

kim84

Link naar reactie
Delen op andere sites

De melding die je vind in je logboeken word idd in verband gebracht met een USB apparaat.

Worden er in je apparaatbeheer een waarschuwing getoond dat er voor een bepaald apparaat een stuurprogramma ontbreekt of niet goed geïnstalleerd is als je deze eReader aansluit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat gebeurt niet. Maar een paar weken terug was onze kleindochter hier die een paar foto's onbewerkt van mij over wilde zetten op haar USB-stick. Dat ging verder helemaal goed maar kán dat er iets mee te maken hebben misschien? Dat het systeem "denkt" ojee, dadelijk komt die USB-stick weer en ik heb er geen stuurprogramma voor. Ja, ik maar er maar een mensje van...

Ik heb er eindeloos op gegoogeld op deze waarschuwing maar ik kom deze temen alleen maar tegen in HiJack-logjes.

Windows is bijgewerkt en via Secunia heb ik alle software up to date verder. Ik ben erg secuur op mijn computer.

In Apparaatbeheer zie ik nergens een geel uitroeptekentje.

Bedankt weer,

gr. kim84

aangepast door kim84
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig, hartelijk dank voor het zoeken. Ik had die website ook langs zien komen maar Microsoft heeft het daar over een schone installatie. Dat is die van mij (niet meer), anderhalf jaar oud. Je vraagt je dan toch af waarom zo'n melding begint..

Enfin, ik let er niet meer op.

Fijne jaarwisseling en eerst de Kerst,

m.vr.gr. kim84

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.