Ga naar inhoud

mapi32.dll

annet

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen!!

Ik heb per abuis mijn ouotlook met email verwijderd bij het configuratiescherm.

Dit heb ik kunnen herstellen met systeemherstel. Outlook staat er nu weer op echter ik krijg het niet geopend. Er verschijnt telkens de volgende melding: Kan microsoft office outlook niet starten. mapi32.dll is beschadigd of de versie is verkeerd. Mogelijk komt dit doordat u andere software voor e-mailcommunicatie hebt geinstalleerd. Installeer outlook opnieuw.

Ik heb gekeken met zoeken en vind de volgende mapi's:

mapi32.dll in c:\windows\system32

MAPI32.dll in c:\programmFiles\system\msmapi\1043

MSMAPI32.dll in idem

Ik heb geprobeerd om middels fixmapi te herstellen maar ook dat lukt niet.

Weet iemand een oplossing?

Ik hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Ik zou je aanraden om eens je windowsCD in je computer te leggen, naar start - uitvoeren te gaan en dan "sfc /scannow" (zonder de "jes).

Dan loopt hij de dll's af & vervangt hij ze door de goede als hij een foutje vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit net geprobeerd. Ik krijg dan een scherm dat de winrar toepassing die gedownload moet worden niet gratis is. Maar ik heb winrar erop zitten. Ben dus even niet verder gegaan met downloaden.

Wat kan ik het beste doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

je kan bij winrar altijd klikken dat je verder wil gaan & het toch gebruiken zonder dat je betaald hebt. Het enige irritante is dat je dan elke keer dat je winrar gebruikt die mededeling gaat krijgen, wat niet zo handig is als je het vrij veel gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties maar helaas lukt het nog niet.

ik zie dat ik nu de mapi32 bestanden dubbel heb met deze download. Zowel onder mapi32.dll als mapi32.old (en MAPI32.DLL en .OLD en MSMAPI32.DLL en .OLD).

Ik krijg nog steeds dezelfde melding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.