Ga naar inhoud

Extra hulp samenstellen Game Pc

Ivan89

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb al een keer een samenstelling laten maken met behulp van dit forum.

Ik heb de pc die ik besteld had niet ontvangen doordat er iets fout is gegaan met de bestelling.

Nu wil ik de pc opnieuw bestellen maar de SSD is alleen niet meer te vinden op de site. Ik denk dat die niet meer leverbaar is. : (

Ik zou ook graag de moederbord veranderd hebben in een goede Asus.

Kan iemand voor mij deze samenstelling aanpassen met een hele goede SSD en een hele goede Asus moederbord?

Azerty

Kan er verder nog iets veranderd worden in de samenstelling nog beter te maken?

Alvast bedankt

Gr. Ivan

- - - Updated - - -

De montage is niet noodzakelijk. Ik ken iemand die dat kan maar als het in mijn budget past dan mag die blijven staan. Het budget is uiterlijk 1900

De pc moet een hele goede game pc worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netwerkkaart is niet nodig hoor, het on-board exemplaar op je moederbord is al meer dan snel genoeg.

Heb de samenstelling aangepast: Klik

Snap niet waarom je het moederbord zou willen veranderen, persoonlijk hebben we zeer goede ervaringen met deze serie van ASRock en de kwaliteit kan zeker bestempeld worden als "ASUS-waardig"

Als SSD heb ik de Vector van OCZ genomen, momenteel de allersnelste (consumenten) SSD op de markt, in een 128GB variant.

Een DVD-brander en RAM-geheugen was je vergeten, dit heb ik er ook bijgezet.

Hou er wel rekening mee dat Windows 8, de opvolger van Windows 7, reeds beschikbaar is, of heb je bewust gekozen voor Windows 7?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie en de samenstelling. :-)

Ik heb windows 7 gekozen om er zeker van te zijn dat alle spellen ondersteund worden.

Ik kan altijd nog upgraden naar de windows 8.

- - - Updated - - -

De dvd-brander ben ik idd vergeten. Bedankt dat je die er tussen hebt gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dan ga ik toch voor de windows 8 pro.

Bedankt voor het advies. :)

Dan ga ik alles zo bestellen en dan hoop ik dat het dit keer allemaal goed gaat en dat ik de pc volgende week mag ontvangen.

Bedankt voor alles en hele fijne feestdagen. (pas op met het vuurwerk hehe ;-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.