Ga naar inhoud

game pc

stuikerke

Aanbevolen berichten

hoi graag had ik wat hulp bij het samenstellen voor mijn nieuwe game pc. hij moet voor mij niet alles op ultra kunnen draaien. meeste game die ik onder andere speel zijn d3,gw2,cod reeks,battlefield reeks, enz...

hierbij heb ik het stappenplan toegevoegd. mijn budget ligt op 900€ maar als het goeie verbeteringen zijn kan er gerust nog wat bij.

dank bij voorbaat

grtz stuikerke

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? voornamelijk gamen en dagelijkse taken zoals surfen.
  2. Wat is mijn budget ? 900 €
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? samenstelling
  4. Ga ik overklokken ? nee.
  5. Ga ik later upgraden ? waarschijnlijk laters nog een 2de videokaart en wat ram geheugen
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? goh usb 3.0 is wel intressant maar sata 600 ken ik niet(graag wat info)
  7. Ga ik zelf assembleren ? nee
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? momenteel heb ik vista dus is het beter om een nieuw besturingssysteem aan te schaffen alleen ben ik er niet uit voor w7 of w8 graag heb ik graag de pro versie dan
  9. Ga ik zelf installeren ? installeren doe ik zelf wel
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? nee
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? nee heb alles al
  12. Heb ik specifieke wensen ? graag had ik een ssd schijf voor windows en mss enkele games
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ? ik woon in belgië. Voor mij maakt het niet uit welke webwinkel zolang alles maar vot verloopt kwa verzending enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ondertussen heb ik al wat centen bij door de feestdagen en kan men budget er wel voor 200€ bij maar blijkbaar heb ik nu ook een nieuwe headset nodig. bij mijn oude zit er kink in de kabel valt men geluid als ik aan het gamen ben. dus daarvoor zou ik nu liever een draadloze headset hebben. als er iemand ideeën heeft, laat maar komen.

alvast prettige feesten aan iedereen

grtz stuikerke

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed heb me zelf beetje info opgezocht en blijkbaar ben ik beter af met een intel cpu voor het gamen. ook heb ik gelezen dat games niet gebruik maken van six-,eight-cores. klopt dit?

heb nu nog eens een andere samenstelling gemaakt, enkel wil weten of de voeding sterk genoeg is voor eventueel laters een 2de videokaart bij te steken? ook heb ik een beeldscherm bijgevoegd omdat mijn scherm nu maar een resolutie heeft van 1440x900. ik weet niet of mijn beeldscherm goed genoeg is voor mijn huidige configuratie(nu heb iksamsung syncmaster 943nw)

ALTERNATE

hier de nieuwe samenstelling. kan een van jullie een chekken of ie goed is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.