Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo iedereen,

ik heb onlangs bij een koopje een Samsung SSD 840 250Gb gekocht , nu blijkt dat mijn moederbord enkel Sata II ondersteund en niet Sata III , waardoor de snelheid van de SSD gehalveerd werd( toch nog zeer snel XD)

Ik heb van een oudere pc ook nog een videokaart liggen: Amd/Ati Radeon HD 5700 series.

nu was ik aan het denken als ik nu eens een moederbord koop met Sata III en CrossfireX support ?

maar nu... , ik heb op de site van asus en msi gezocht maar ik vind oftewel niets met Sata III OF ik vind gewoon nergens waar ze het nog verkopen ?? zelf niet in de hele EU... er zijn trouwens niet zo veel moederborden voor de 1156 Socket..

Zouden jullie een moederbord kunnen vinden ? want ik geef de hoop op ...

System Specs:

Cpu:Intel core I7 860 (2.80 Ghz)

Socket: 1156 LGA

Chipset: P55

H55

H57

Q57

Huidige moederbord: Asus P7P55-M

Operating System: Microsoft Windows 7 Ultimate 64-bit SP1

CPU:Intel Core i7 860 @ 2.80GHz

Lynnfield 45nm Technology

RAM: 8,00 GB Dual-Channel DDR3 @ 669MHz (9-9-9-24)

Motherboard: ASUSTeK Computer INC. P7P55-M (LGA1156)

Graphics: AMD Radeon HD 7700 Series

Hard Drives:

1397GB SAMSUNG HD154UI ATA Device (SATA)

233GB Samsung SSD 840 Series ATA Device (SSD)

1863GB Western Digital WDC WD20EARX-00PASB0 ATA Device (SATA)

optical Drives: SAMSUNG DVDWBD SH-B083L ATA Device

Audio: AMD High Definition Audio Device

Buget: ronde de 80 - 150 euro

Moederbord zou moeten hebben: Sata III aansluiting en CrossfireX support. Eventueel ook USB 3.

Hartelijk dank !

Geplaatst:

De enige moederborden die ik nieuw nog kan vinden zijn server borden, ben bang als je gebruik wilt maken van de nieuwste features dat je zal moeten overstappen op een nieuw systeem helaas. :dong:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.