Ga naar inhoud

random crash van PC

Aanbevolen berichten

• Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

dat gaat voorlopig niet, want nu krijg ik hem zelfs niet meer opgestart.

Daarnet zette ik de PC op en hij begon normaal. Ik had net de tijd om een mail te bekijken toen hij spontaan zichzelf heropstartte. Sinds dan geraak ik nauwelijks voorbij het Windosw opstartscherm voor hij blokkeert op dat scherm of ik alleen een zwart scherm krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben niet meer opgestart geraakt, behalve 1 keer in veilige modus waarna hij na 20 seconden vastliep.

Ik wou nog is scannen met een bootcd, kwestie van toch iets te doen, en nu loopt hij daar ook vast. En dat is nieuw, voordien gaf opstarten vanop cd-rom nooit problemen. Volgens mij kunnen we hierdoor wel Windows mankementen uitsluiten. De Windows repair van de afgelopen dagen heeft zeker geholpen om de laatste resten rootkit weg te krijgen, maar dat was dus blijkbaar niet de hoofdoorzaak.

Aangezien het vastlopen nu ook gebeurt bij een boot-cd kunnen we denk ik ook problemen met de harde schijf uitsluiten? Dan schiet alleen nog het moederbord over. Ik heb in de afgelopen maanden meerdere keren getest met Speccy, dat gaf nooit problemen aan.

Ik trek maar wilde conclusies, maar wat denk jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.