Ga naar inhoud

random crash van PC

Aanbevolen berichten

ja mannekes, nu heb ik pas echt last.Antivirus wordt niet herkend, Firewall wordt niet herkend, draadloze netwerkadapter wordt niet herkend, en de PC valt ongelooflijk vaak uit. Mijn meest voor de hand liggende oplossing is nu de PC uit het raam smijten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben nog niet lang genoeg op mijn pc geraakt om dit te proberen.

Ik las net op een ander forum dat Cambofix eigenlijk zeer gevaarlijk is en bij verkeerd gebruik voor problemen kan zorgen voor opstart- en andere Windowsproblemen. Ik heb combofix inderdaad zeer vaak laten lopen. Weten jullie daar meer van?

Mijn eerste zorg is trouwens nu niet de opstartproblemen, maar de firewall en internet. Ik durf eigenlijk al bijna de pc niet meer opzetten

aangepast door omega
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ik was het even beu, PC week niet aangeraakt dus ik moet die geheugentest nog doen.

Wel een up-to-date bootcd gemaakt en die vindt niets, terwijl rootkitremover blijft herhalen dat ZeroAccess met succes is verwijderd, om volgende keer weer te zeggen dat het is gedetecteerd. En verwijderd. En gedetecteerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download TDSSKiller en plaats het op je bureaublad.

Pak de bestanden in tdsskiller.zip uit.

Open de map tdsskiller en dubbelklik op TDSSKiller.exe om de tool te starten.

Als TDSSKiller bericht geeft van een beschikbare update, dan voer je deze eerst uit.

Klik op de knop "Start Scan" en volg de instructies.

Wanneer de scan klaar is klik je op de knop "Report".

Er opent een kladblokbestand. Post de inhoud van dit bestand.

Herstart de pc als TDSSKiller die optie geeft. (Reboot now)

Wanneer er een herstart nodig was, vind je de logfile in C:\TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu werken we in cirkeltjes denk ik, die stap hebben jullie al voorgesteld, terwijl ik in mijn openingspost al had gezegd dat TDSSkiller niets vond.

- - - Updated - - -

Ik ben de zever en het vruchteloos zoeken en proberen beu, ik denk dat ik beter een nieuwe harde schijf koop en opnieuw begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.