Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Laptop EASYNOTE LJ65 AU-037BE blijft hangenbij het opstarten. Op het welkom scherm komt de volgende tekst .Presss (F2) toenter setup. Als ik dat doe, gebeurt er niets. Als ik op Esc druk verschijnt detest Inside H20 EFI 2.0 NB

Copright 19xx-2007 Insyde H20 Technologies Ltd

System BIOS Version : U2.O9

BIOS Build Date : 02/08/2010

System Memory Speed :0800 MHz

Processor Type :Pentium® Dual-Core CPU

Channel O Master : Hitachi HTS545050B9A300

Channel O Slave : Optiarc DVD RW AD-7585H

Het besturingsysteem is Windows 7 home premium . De harde schijf is in primaconditie, die kan ik via een docking station op mijn andere PC benaderen, erstaan geen virussen op, en alles werkt. Wat kan de oorzaak zijn,en hoe los ik dat op. Groetjes Kenami

Geplaatst:

Dit isjuist het probleem, ik mag doen wat ik wil, ik kom niet in de bios of laatste bekende juiste configuratie. ik kom niet verder dan het welkom scherm van Packaerd Bell . Ik vreesiets met de hard ware. Kenami

Geplaatst:

Je moet al op de F8 toets tokkelen ( herhaaldelijk drukken) voordat je iets ziet op je scherm, dus direct als je laptop herstart.

Lukt dat niet probeer dan via de F5 toets.

Geplaatst:

Dag Clarkie.

Ik heb gedaan wat jevoorstelden m.n. deWindows7-64BitRecoveryDisk.iso gedownload en in de DVD rom geplaatst . De DVD begint te draaien, maar ergebeurt niets. Het welkom scherm verdwijnt niet. Hebt jij een andereoplossing? In de bios geraak ik niet.Groetjes Kenami

Geplaatst:

Heb je het bestand op de correcte wijze gebrand via de functie "image" branden"? Zie deze link.

Normaal gezien hoef je niet in het BIOS te komen, meestal staat de DVD-rom als first boot.

Je moet de dvd plaatsen en je laptop herstarten.

Op een gegeven moment zie je " druk op een willekeurige toets om...." druk dan op een toets.

Je kan de volgwijze volgen via deze link.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb het bestand op correcte wijze gebrand. De DVD begint te draaien maar ik krijg geen beeld. Ik heb als test een ander toetsenbord en een losse muis aangesloten, die werken gewoon correct. Als ik op Ctrl Alt en del druk dan verschijnt er Please wait. Maar dat duurt uren en gaat niet verder.

aangepast door kenami
Geplaatst:

Zoals reeds aangehaald moet je de dvd plaatsen dan je PC herstarten.

Dan zou je op een gegeven moment onderstaande moeten zien:

post-23245-1417705245,3961_thumb.png

Zie je dat?

Indien niet voer dan onderstaande uit, dan zou je wel vanaf de dvd kunnen werken:

post-23245-1417705245,41_thumb.png

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.