Ga naar inhoud

powerpoint geluid

Marcelleken

Aanbevolen berichten

Ik werk met powerpoint 2007 en windows 7

Ik heb voor de eerste keer een powerpointvoorstelling(ppsx) gemaakt met daarin een wave-geluid.

Bij mij op de computer werkt alles perfect(beelden en geluid)

Wanneer ik de voorstelling door stuur naar mijn vrienden ontvangen ze wel de beelden, maar zonder geluid !

Wat doe ik verkeerd ? Waar moet ik misschien het programma aanpassen ?

Help mij aub

Bedankt

Marcelleken

aangepast door Marcelleken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus, ik weet dat ik waarschijnlijk lastig doe of dat ik er te weinig van kan, maar het is het volgende...Ik heb geen probleem met het toevoegen van een geluid(wave) in een powerpoint. Alles verloopt correct, maar bij het verzenden is het geluid verdwenen.

Wat moet ik doen, zodanig dat het geluid in de powerpointvoorstelling blijft ?

Marcelleken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf werk ik met PowerPoint 2010, maar de werkwijze is 100% identiek aan de werkwijze in het filmpje.

Ik heb het net getest en alles gevolgd zoals het in het filmpje uitgevoerd wordt...nadien de presentatie opgeslagen en naar mezelf verzonden via e-mail: de muziek zat er keurig bij.

Probeer eens een test: nieuwe diavoorstelling met 4 of 5 foto's en volg dan stap voor stap de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.