Ga naar inhoud

Videokaart veelste heet.

rahmi68

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een probleem met mijn videokaart dit : http://i50.tinypic.com/2web12e.png dit komt soms 1 sec op mijn scherm soms 10 sec en blijft alles vast zitten en heb ik een kans dat mijn pc uit gaat.

Dus heb ik speedfan gedownload en dit kwam eruit : http://i49.tinypic.com/crm2e.png

Ik weet echt niet wat ik moet doen ook omdat ik niet zoveel verstand van computers heb moet ik koeling er in doen of nieuwe videokaart ? ik weet het echt niet.

En dat pixels om de eerste foto leg mij uit hoe dat komt.

Mijn specs :

Intel® Core2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz

RAM : 3.1GB

Microsoft Windows 7 Ultimate Edition (build 7600), 32-bit

ATI Radeon HD 5570

Bedankt met vriendelijke groeten Rahmi68

Videokaart is nu 95 graden hoogste is 107 graden

- - - Updated - - -

Nu krijg ik die eerste plaatje met al die pixel nauwlijks omdat ik met speedfan mijn fan op 100% heb gezet maar als ik game heb ik een FPS van 20 normaal hoor ik 50-60 te krijgen. En dan valt mn pc uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je even onderstaande uitvoeren aub?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem opengemaakt en aangeraakt hij was echt warm die fan van die videokaart. en hij is helemaal stofvrij kan ik geen fix voor vinden wat ik wil deze videokaart niet kwijt het is nu 3 jaar en het is echte goede videokaart had gekocht voor 150 euro best jammer dan. dus ik moet nieuwe kopen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg eindelijk ik heb nu mijn computer kast open gezet en speedfan op automatic gezet nu blijft hij op 46 graden als ik niet game als ik game 56 graden max omg ik ben zo blij

Eerst was die terwijl ik niks deed 80 graden als ik game 107 graden dus wow :D ben echt blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.