Ga naar inhoud

[OPGELOST] beveiligingcentrum

Aanbevolen berichten

mijn beveiliging centrum ziet er raar uit als ik het open dan staat er zo een tekst bij dat het niet opgestart is ....

en normaal zie je toch zo of je antivirus ok is ? wel dit is niet bij mij

en ik moest dit checken omdat ik mij niet kan aanmelden bij windows live messenger (maar wel op de site en dus werd er ook iets gezegt van dat msn word geblokt door mijn antivirus nod 32 ) maar dit heb ik gechecked en dit is niet het geval !

maar op mijn andere pc lutk dit wel en ziet mijn beveiliggingcentrum er ook normaal uit met dezelfde antivirus.

pls help me alvast bedankt

als ik op msn of op hotmail brobeer in te loggen via de site komt er op dat deze onveilig is en moek ik klikken op toch doorgaan (niet aanbevolen)

dit is ook niet op mijn andere pc wat is hier toch aan de hand ?

pls help

P.S. de screenshot is er

post-2120-1417703750,2085_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik zie dat je een antivirus gebruikt. Is daar ook een firewal mee inbegrepen.? Indien dit zo is dien je zeker de firewal van windows uit te schakelen. Ik heb dit probleem ook gehad vroeger en daarmee was het voor mij opgelost. Hopelijk voor jou ook. groetjes Postman Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik zie dat je een antivirus gebruikt. Is daar ook een firewal mee inbegrepen.? Indien dit zo is dien je zeker de firewal van windows uit te schakelen. Ik heb dit probleem ook gehad vroeger en daarmee was het voor mij opgelost. Hopelijk voor jou ook. groetjes Postman Hans

ja mijn windows firestaat af

maar mijn antivirus heeft ook een firewall

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eens kijken of er iets met die antivirus niet klopt. Is hij volledig geupdate?

Ik weet niet of je een betaalde versie gebruikt, maar anders zou ik je nod32 verwijderen, de pc opnieuw opstarten, en kijken hoe je Beveiligingscentrum hier op reageert. Heb je overigens de instellingen van Beveiligingscentrum nagekeken? En je beveiliging in IE? Als die te hoog staat, dan wordt er sowieso te veel geblokt.. En over MSN of Hotmail : vaak kunnen firewalls uitzonderingen maken. Misschien blokt jouw firewall msn / hotmail. Controleer even goed je instellingen.

edit : als je een print screen opslaat, (via Paint) dan sla je hem automatisch op als .BMP

Zorg dat je hetzelfde bestand opslaat als JPG, dan kun je de screenshot hier alsnog plaatsen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij was geupdate volledig mijn antivirus maar ik heb hem nu eens verwijdert en het probleem blijft hetzelfde ... maar ik heb dezelfde staan op mijn andere pc en die doet juist hetzelfde alleen kan ik mij wel aanmelde op msn op die pc en daar is beveiliging centrum ook normaal

en ik heb ook de instellingen bekeken en alles staat op normaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga naar uitvoeren en tik "msconfig" in. inde window die nu opent ga je naar services en daar zou je security center moeten zien staan. vink deze aan en het zou moeten werken.

ja alles was aangevinkt hij start nu opnieuw op ....

ziet er nog altijd het zelfde uit en msn gaat nog altijd niet :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.