Ga naar inhoud

Gaming pc configuratie correct?


Aanbevolen berichten

Mensen,

ik heb ook even een pc'tje samengesteld, maar ik weet nu niet zeker of

de hardware wel met elkaar kan samenwerken, en het de zwaarste games zoals bv. Battlefield 3 aankan. iemand hulp?

Case: Cm Storm enforcer

Geheugen: Corsair Vengeance - 8GB 1600MHz PC3-12800

Grafisch: Asus Gtx 650 Ti

HDD: Seagate 2Tb

SSD: Intel 520 60Gb (enkel voor os)

Koeling: Coolermaster Hyper 212 Evo

Draadloos netwerk: Asus wireless-N N300 (ik heb enkel draadloos op men kamer, dus bouw ik dit in)

Processor: I5 3750K (3.4Ghz)

Voeding: Corsair Tx650

Moederbord: Msi Z77A-GD80 1155

Link naar reactie
Delen op andere sites

1.Waarvoor heb ik een PC nodig Gamen

2.Wat is mijn budget ?€950

Een merkcomputer of een samenstelling ? Samenstelling

Ga ik overklokken ? Ja

Ga ik later upgraden ? Waarschijnlijk

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? Zeker en vast!

Ga ik zelf assembleren ? Ja

Heb ik een besturingssysteem nodig ? Neen, ik heb nog een licensie liggen.

Ga ik zelf installeren ? Ja

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Zeker en vast een moederbord van MSI & de CM Storm enforcer als case.

Heb ik nog randapparatuur nodig ? Ja, een gamingtoetsenbord

Heb ik specifieke wensen? Graag zeer stil, en snel natuurlijk, en hij moet de nieuwste en zwaarste games kunnen draaien.

Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel?België, en komplett.be is de goedkoopste winkel die ik vond en wil daar dus ook graag bestellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je samenstelling ziet er goed uit, enkel zou ik wat puntjes aanpassen.

1. De SSD die je gebruikt is reeds verouderd en niet echt optimaal voor dit systeem. De Crucial m4 of Samsung 830 is een veel betere keus.

2. De voeding is eveneens wat verouderd, je neemt beter de GS600 van Corsair, die zowel stiller en efficiënter zijn werk doet.

3. Voor het moederbord kan je gerust iets goedkoper nemen, zoals de ASRock Z77 Pro3, en dan heb je meteen geld over voor een betere videokaart, een GTX 660 Ti. Prestatie-gewijs ga je hiermee veel meer waar voor je geld hebben.

Hoeveel zou je willen uitgeven aan een gaming-toetsenbord? Heb je een voorkeur voor normale of mechanische toetsenborden?

(Meer informatie over mechanische toetsenborden vind je hier)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.