Ga naar inhoud

windows live mail

kepeke

Aanbevolen berichten

als ik mijn mails open in windows mail of outlook en ik klik op de link verwijst hij me door naar de apps store van windows 8 ipv naar internet toe te verwijzen, ik kan die mails niet vanuit live mail of outlook rechtstreeks openen, hoe kan ik dit probleem oplossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem is ondertussen opgelost, ik kan de verkeerde browser ingesteld als standaardprogramma, ik heb nu nog een probleem met powerpoint

Powerpoint is geinstalleerd maar wanneer ik een presentatie wil openen heeft hij de foutmelding , kan dit bestand niet openen, ik heb het programma al opnieuw geinstalleerd maar geen enkele verandering, wat zou hier het probleem kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag Kepeke,

Is je probleem met powerpoint opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.