Ga naar inhoud

windows 7 op nieuwe HDD schijf zetten

dipesh

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn pc ACER ASPIRE M7811 (windows 7 op) nieuw aangekocht 2 jaar geleden.

De laatste dagen valt mijn pc regelmatig uit(een blauw scherm met witte tekst op).

Ik denk dat mijn HDD schijf bijna kapot is.

Nu wil ik een nieuwe HDD schijf gaan kopen en er terug een besturingssysteem (Windows 7) opzetten.

Nu heb ik hier de 3 recovery dvd’s liggen van mijn pc.

Nu was het om te vragen of ik met die recovery dvd’s mijn windows 7 op mijn nieuwe HDD kan zetten en staat hier ook de drivers mee bij op. bv van mijn blu-ray speler enz…Ik vraag dit maar daar ik niet meer weet of windows 7 en de drivers apart erbijzaten want anders moet ik nog eens goed zoeken waar dat allemaal moet liggen.

Alvast bedankt

Groetjes dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die recovery cd's gemaakt hebt bij het in gebruik nemen van de pc, heb je eigenlijk een soort image van de begintoestand van de pc en kan je daarmee de pc normaal gezien terugzetten naar de fabrieksinstellingen, zelfs op een lege harde schijf.

Als je enkel de harde schijf verandert en je zet de pc terug met de recovery cd's, zou alles moeten werken zonder installatie van extra drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.