Ga naar inhoud

Torrent

Gast LauwereysM

Aanbevolen berichten

Gast LauwereysM

Hallo,

Ik zou graag wat meer informatie willen hebben over torrentz.

Ik zou graag film's willen halen van een torrent site en die dan downloaden. Weet iemand een goede site en een goed programma. En hoe kan ik weten dat ik een goede film aan het downloaden ben. En als ik bv. een film van 2Gb download gaat er bij mijn telemeter dan ook 2Gb bijkomen ?

En als ik dan mijn film heb hoe zet ik er dan ondertitteling op en waar vind ik die. Nu nog weten hoe ik het op dvd kan zetten, en dan zal het wel alles zijn zeker :P.

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Bij torrents zit je met seeden en leechen

Je bent terwijl dat je aan het downloaden(leechen) bent ook nog aan het uploaden(seeden), dus naargelang hoeveel je upload (maar dat kan je meestal op 3kB/sec houden). Op je telemeter komt er dus 2 gig + wat je ondertussen opstuurt. Als je een doorsnee torrentsnelheid van 50kB/sec haalt, dan download je 11 uur aan die film & stuur je ondertussen nog eens zo'n 120 megabyte op, dus dat komt op een 2.12 gigabyte op je telemeter erbij.

Als je dus een standaard dvd neemt (4.3 gigabyte) dan moet je rekenen op de helft van je maandvolume (tenzij je tussen 12u 's nachts en 10u 's ochtends download, dan tellen ze je datavolume maar voor de helft mee).

Sites en dergelijke ga ik hier niet geven, dat zit namelijk heel dicht naar het illegale toe en daar doen we hier op pc-helpforum niet aan mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sites mogen niet gegeven worden, dit is illegaal. en wordt niet getollereerd op Pc-helpforum.be

op uw vraag hoe je ondertiteling aan een film toevoegd kunt u hier vinden:

http://www.pc-helpforum.be/f188/film-op-een-dvd-zetten-met-ondertiteling-6764/#post29794

onder deze link wordt het programma convertxtoDVD besproken.

de ondertitel bestandjes kunnen gedownload worden van Ondertitels voor DIVX DVD en XIVD films! [divx]

Met vriendelijke groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.