Ga naar inhoud

windows verkenner om de 10sec en popt weer weg

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan ik nu nooit meer mijn videokaarten updaten dan? Tot nog toe heb ik geen problemen meer gehad namelijk en mijn catalyst center geeft wel eens een automatische update aan..

De nieuwste drivers zijn niet altijd de beste.

Schakel voorlopig de automatische updates uit in het catalyst center.

Zolang alles goed werkt, moet je in principe geen update van drivers doen.

De 14 essentiele updates voor windows moet je zeker installeren.

De optionele updates kan je zelf bepalen welke je wil installeren.

Als je Microsoft Security essentials gebruikt moet je wel die update installeren.

Als je van IE 8 wil overstappen op IE 9 mag je ook die installeren.

De update voor logitech is waarschijnlijk voor een usb muis maar als je daarmee geen problemen hebt, hoef je die update niet te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De essentiele updates worden inderdaad geinstalleerd bij het afsluiten van de pc.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

ik hoop dat je er nog bent..

ik heb nu een nieuw probleem. Ik krijg regelmatig een harde vastloper tijdens het online gamen, waarna ik alleen nog maar de mogelijkheid heb om mijn power-knop in te houden en hem zo af te zetten.

Ik laat binnenkort door een collega mijn complete computer opnieuw installeren, mijn ssd schijf leegmaken om windows eropnieuw op te zetten en mijn sataIII hdd 2TB voor applicaties en andere bestanden.

Nog een ander vraagje;

Ik zie nu in mijn speccy dat mijn crossfire is uitgeschakeld. Ik heb twee dezelfde grafische kaarten zoals je kunt zien in de vorige posts maar moet die crossfire dan niet aan staan?

gr. Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.