Ga naar inhoud

D-Link DIR-635 + Telenet Wireless Router

KevinR

Aanbevolen berichten

Beste,

Er zijn al heel wat discussies over dit onderwerp maar onze situatie ligt nog net iets anders en ik vind de oplossing niet.

Even de situatie schetsen:

Onze telenet router staat in de garage en dus heeft maar de helft van het huis draadloos internet. Mijn kamer (aan de andere kant) dus niet. We hebben een PLC aan de telenet router hangen en dan via een plc in mijn kamer aan mijn pc (dit werkt zeer goed). Nu was mijn probleem/vraag, we hebben nog een router staan van voor de telenet router (d-link dir 635) en ik heb gelezen dat je deze naast de telenet router ook nog kan gebruiken. Ik zou hem aan mijn telenet router kunnen hangen maar dan geraakt de verbinding nog altijd maar tot net in mijn kamer dus vroeg ik me af of ik deze router aan mijn plc (bv. in mijn kamer) zou kunnen hangen, zodat eigenlijk het hele huis voorzien is van deftig draadloos internet.

Alvast bedankt!

Mvg

Kevin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.