Ga naar inhoud

Kopieren externe bron problemen.

Amadeus1966

Aanbevolen berichten

De waarschuwingen van het systeemlogboek zijn normaal, daar moeten we geen rekening mee houden.

De waarschuwing van het toepassingslogboek kan het gevolg zijn van een fout in het systeemlogboek en daarom laten we die voorlopig ook voor wat ze is.

De fout 7006 (ScRegSetValueExW-oproep voor FailureActions is niet geslaagd) kunnen we negeren. Die heeft te maken met een programma dat geen toegang krijgt tot het register maar heeft geen invloed op het kopieerprobleem.

De fout 7001 (De Internet Connection Sharing (ICS)-service ....) kunnen we ook negeren omdat deze ook geen invloed heeft op het kopieerprobleem.

Er is wel een probleempje met de Droid Explorer (De DroidExplorer Service-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.)

Dit dien je na te kijken en eventueel Droid Explorer opnieuw te installeren.

De fout 46 (Crashdumpinitialisatie is mislukt!) heeft te maken met een harddisk. Waarschijnlijk gaat het om de externe schijf waardoor er problemen kunnen voorkomen bij het gebruik van die schijf.

De fout 13 (de EC (embedded controller) heeft niet binnen de opgegeven time-outperiode gereageerd. ) zou de oorzaak van het probleem kunnen zijn.

Een mogelijke oplossing is een bios update.

Een bios update is echter niet zonder gevaar en met die materie ben ik niet zo vertrouwd.

Laat eerst maar weten of je een bios update wil doen, en dan zien we wel wie je verder kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Biosupdate ben ik niet bang voor, doch voor mijn acer heb ik reeds de laatste officiele versie.

Dus dat wordt lastig, of ik moet juist voor een oudere versie gaan.

Nieuwste versies hoeven natuurlijk niet altijd de beste zijn.

Momenteel heb ik dus de versie 1.42 van de Acersite ( Aspire 5720G )

De herinstallatie van Droidexplorer komt trouwens met een foutmelding;

System.InvalidOperationException: Kan de service DroidExplorerService op de computer .

niet starten. ---> System.ComponentModel.Win32Exception: De service heeft de start- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord

--- Einde van intern uitzonderingsstackpad ---

bij System.ServiceProcess.ServiceController.Start(String[] args)

bij System.ServiceProcess.ServiceController.Start()

bij DroidExplorer.Bootstrapper.Panels.StartServicePanel.StartService() in d:\Development\projects\csharp\droidexplorer\trunk\DroidExplorer\DroidExplorer.Bootstrapper\Panels\StartServicePanel.cs:regel 53

Ik heb ook even in services.msc gekeken, als ik droidexplorer daar op start zetten gaf hij dus ook al aan dat er een probleem was met het stuurprogramma

Dus momenteel ben ik alles van droidexplorer aan het verwijderen om vervolgens daarna weer opnieuw te installeren.

Kom er later wel even op terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, na het verwijderen van Droidexplorer en het opschonen van het register en wederom de logboeken een mooi schoon begin gemaakt.

Heb inmiddels al wat heen en weer gesleept/gekopieert

van de diverse bewerkingen zijn er "slechts" twee a drie mislukt.

Ik zal zodadelijk eens wat biosversies downloaden en kijken als er een verschil optreed.

Persoonlijk heb ik daar mijn bedenkingen bij, daar ik deze Biosversie er al van af het begin erop heb staan.

Maar wie weet.

Dit probleem wat ik nu heb zou eigenlijk ook niet mogelijk zijn, in iedergeval heb ik er niets over kunnen vinden op het internet.

De diverse logboeken geven nu enkel maar informatie weer, geen waarschuwingen en geen kritische zaken en geen fouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.