Ga naar inhoud

msn account verdwenen en kan niet inloggen in facebook

axel321

Aanbevolen berichten

best

ik denk dat ik ergens iets fout heb gedaan waardoor ik niet op een msn account in kan en ook niet op mijn facebook

ik logde altijd in op facebook met °°°°°°°°°°° omdat mijn achternaam er bij stond heb ik die veranderd naar *********

nu ik heb al meerdere keren in gelogt op msn met ******** en ook op facebook met ********

ik vind ********* niet meer terug op msn en dus ook problemen met facebook

ik denk dat ik in plaats van ******** gemaakt te hebben er ergens een letter verkeerd heb getypt nu ik kan geen nieuwe w8 aanvragen op facebook omdat mijn ******** onbekend is

wat kan ik nu doen om op mijn eigen facebook terug in te loggen hacken is verboden en ik kan het ook niet maar dit iw wel de oplossing voor terug binnen te geraken

ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik wil vertellen

mvg axel

aangepast door Asus
e-mailadressen verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je e-mailadressen verwijderd ter voorkoming van SPAM.

Wie kunnen hier weinig rechtstreekse bijstand verlenen, ik kan je wel een paar nuttige linken bezorgen waar je zelf verdere stappen dient te ondernemen.

Voor Facebook: hier vind je meer info om terug toegang te krijgen tot je account...je moet dus je account identificeren, wat kan via e-mailadres, telefoonnummer of Facebook-gebruikersnaam, of via jouw naam en de naam van een vriend.

Voor MSN: zorg dat je over een Microsoft-account beschikt waar je toegang tot hebt (heb je er geen, dan dien je er eentje aan te maken) en post je vraag rechtstreeks hier op Microsoft Community.

Succes en hou ons op de hoogte van de evolutie als je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja sorry was een op vakantie en het spijtige is dat is zo dom was om geen gsm nummer te maken wand dan kon iemand anders ook via mijn nummer mijn account binnen komen

een beveilings vraag had ik ook niet gemaakt

en die link voor hulp van mijn vrienden werkt niet

met andere worden zal nieuwe facebook moeten maken

- - - Updated - - -

het liefste wil ik die verwijderen wand veel prive heb je niet op dat ding

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vandaag weer geprobeerd zo als de andere keren en ik kon er zonder problemen weer op

ik vermoed dat ik wel ergens iets heb verkeerd gedaan maar wat weet ik niet

alleen facebook blijf een probleem maar ik heb een bericht gesteurd

ik ga deze topic sluiten wand voor mij is dit opgelost :-) en facebook zal ook wel in orde komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.