Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik sinds kort Mozilla firefox en heb sinds kort het probleem dat deze niet automatisch adobe reader opent. Normaal gesproken was dat geen probleem en uiteindelijk maar geprobeerd deze opnieuw te downloaden en te installeren maar....dat lukt op geen enkele manier.

Komt het misschien omdat ik Foxit reader heb geïnstalleerd?

Graag wat hulp!

Geplaatst:

Indien je Foxit Reader als standaard hebt ingesteld, is het normaal dat Adobe Reader niet meer opgestart wordt bij .pdf-bestanden. Nu op zich is Foxit een snellere en handigere reader dan Adobe, dus is het aan jou om te kiezen welke je verder wil gebruiken.

Geplaatst:

Foxit ben ik inderdaad tevreden over , deze is veel sneller maar het punt is dat ik laats op internetsite een pdf moest openen en kreeeg toen de melding dat er iets mis was met adobe.

Dus....ik wil wel gebruik maken van Foxit maar dan loop ik tegen dit probleem.

Hoe los ik dit op?

Geplaatst:

Ben je soms enkele dingen door elkaar aan het halen?

Mozilla Firefox is een browser, Foxit Reader is net zoals Adobe reader een PDF lezer.

Je gebruikt Firefox nog maar pas als Browser.

Je bent dus op een site waar je een PDF wil openen en dat lukt niet, nu is de vraag met welke PDF- lezer wil je die openen met Adobe reader of........?

Wil je Adobe reader gebruiken voor het openen van PDF's open dan het programma en ga naar bewerken en dan voorkeuren...

Klik erop internet, verwijder het vinkje bij PDF in browser tonen.

post-23245-1417705248,7465_thumb.png

Wil je Adobe reader niet meer gebruiken verwijder het dan via programma's en onderdelen en installeer Foxit reader (indien nog niet uitgevoerd).

Ga in Foxit reader naar Edit-> preferences-> File Associations en stel Foxit reader in als standaard viewer.

Via Edit-> preferences->Languages kan je de taal instellen op Nederlands.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.