Ga naar inhoud

Windows security-center kan niet worden gestart (Windows 7 home premium)

Hans de Haas

Aanbevolen berichten

Hallo,

Onder "computerproblemen oplossen" witte vlag verschijnt op mijn PC een wit kruis in rood rondje. Mededeling: "Windows security-center inschakelen" Als ik dit aanklik, verschijnt: "Windows security-center kan niet worden gestart." Heb al div. virusscanners en spyware erover heen laten gaan en die hebben het nodige opgespoord en de PC is m.i. nu schoon. Ben ook al via Services naar Service Center gegaan en heb Automatisch (vertraagd starten) laten Starten, maar dan verschijnt de mededeling:Kan de Security-Center service op Lokale computer niet starten. Fout 1068 Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart.

Mijn PC doet het overigens (nog) perfect, maar ik vrees problemen voor de toekomst (nieuwe virussen, ongewenste meekijkers, fishing?)

Wie kan mij helpen om mijn waarschuwingsvlag weer op veilig te krijgen?

Bij voorbaat: Grote Dank!

Hans de Haas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei: Als ik op Starten druk na de instelling bij Algemeen op Automatisch (vertraagd starten) te hebben gezet, verschijnt de volgende en enige foutmelding daar: Kan de Security-Center service op Lokale computer niet starten. Fout 1068 Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart.

Ik ontdek net NOG een foutmelding als ik op Afhankelijkheden druk: Windows: uitvoeren vanaf de server is mislukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.