Ga naar inhoud

Tid en datum


Hettyr47

Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik heb een oude computer pentium 4 met windows XP.

Sinds een half jaar moet ik iedere dag de datum en de tijd opnieuw invoeren .

wij hebben al een nieuwe cel batterij ingedaan ,toen de tijd weer goed gezet en afgesloten en opnieuw gestart.

Maar de volgende dag was het weer op de oude datun en tijd 00.03 uur en het jaar 2002.

Deze datum en tijd komt steed weer.

Ik ben ondertussen ook van profider verandert en nu krijgen de mensen die van mij een mail krijgen ook steeds de melding dat ze de email niet kunnen ontvangen,ik denk dat hij mijn nieuwe profider niet onthoud .

Wie kan mij helpen.

Met vriendelijke groeten Hetty.

:adore:

:rofl:mijn e-mail adres xxxxxxatxxxxxxxxx

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-) en kunnen we eventueel een handleiding

proberen te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.