Ga naar inhoud

windows vista setup error

Gast kevin1511

Aanbevolen berichten

Gast kevin1511

ik heb nu op mijn pc windows xp media center staan als ik windows vista wil instaleren krijg ik dit

Garage TV - video filmpjes - MOV00801.3GP - vista

graag reacties alle ideen zijn welkom

pc eigenschappen :

windows xp media center

maxtor harde schijf 160 GB

intel dual core procesor 3.0 GHZ

3 GB ram gehuegen ddr2

moederbord gigabyte GA-8I459GMF

asus dvd reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kevin1511
hey,

ik heb een handleiding samengesteld van windows xp en vista op 1 systeem. zie bijlage!!

véél succes

mvg van bart

ben je geholpen vergeet de bedanknop niet!!

heb jij mijn filmpje bekeken want ik vinde het nogal raar wat er in dat word document staat het heeft er niets mee te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee je was bezig met Vista te installeren, en toen het installatiescherm klaar was, werd je pc gereboot. Hij startte opnieuw op, en toen zag ik een korte error scherm, ookwel de BSOD (blue screen of death). Wat gebeurt hierna? Heb je Vista nog verder kunnen installeren? Mogelijk ook een verduidelijk wat er precies staat bij die error?

@bart_16, let aub een beetje op met wat je post. Dank u :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast kevin1511
Okee je was bezig met Vista te installeren, en toen het installatiescherm klaar was, werd je pc gereboot. Hij startte opnieuw op, en toen zag ik een korte error scherm, ookwel de BSOD (blue screen of death). Wat gebeurt hierna? Heb je Vista nog verder kunnen installeren? Mogelijk ook een verduidelijk wat er precies staat bij die error?

@bart_16, let aub een beetje op met wat je post. Dank u :)

ik krijg deze foutmelding

http://kevin1511.webs.com/DSC00793.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

die foutmelding is een hardwarefout of een fout in je bios.

Ik ging het even opzoeken en het staat voor "Inaccessible Boot Device".

Ga naar je BIOS, en controleer je IDE-controller na, of deze op IDE ipv RAID of SATA staat.

Controleer ook even of je volgorde van je boot : eerst CD/DVD, dan HDD en dan diskette of wat je ook hebt staan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.