Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zoals ik zie op verschillende discussies brengt het installeren van sp3 wel degelijk vervelende probleempjes met zich mede. Is het wel verstandig en ook is het wel nodig dat men sp3 download en installeert als de pc met sp2 goed presteert en geen problemen met zich meebrengt. Wat is er dan zo speciaals aan sp3. Met vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je - in het verleden - op regelmatige basis de updates binnengehaald hebt voor XP met SP2 zie ik eigenlijk weinig redenen om SP3 binnen te halen (vooral omdat er inderdaad hier en daar toch wel wat vraagtekens worden geplaatst en problemen opduiken na installatie). Ik heb trouwens nog niemand gevonden die mij echt de meerwaarde ervan kan uitleggen. Misschien zitten er hier die dat wel kunnen ... dan ben ik benieuwd om dat te horen :) Als je de lange lijst items leest die SP3 binnenbrengt en je vergelijkt die met een goed geupdate SP2, dan zie ik echt het nut er niet van in. Maar dit is uiteraard een héél persoonlijke mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.