Ga naar inhoud

kan dit?

techniekerke

Aanbevolen berichten

Misschien domme vraag, ....alhoewel, ze bestaan volgens velen niet, dus, daar komt die.

Laat me toch eerst iedereen een vreugdevol 2013 toewensen.

Ik zit hier thuis met 2 pc's, eentje van de dochter, en eentje van mezelf.

Nu is de dochter het huis uit, en haar gewezen pc is naar hardware veel interessanter voor mij.

Kan ik nu, mijn SSD met OS en alle andere gegevens, in haar pc inbouwen, en zal alles dan gewoon werken?

Of moeten er aanpassingen gebeuren?

Weet er iemand hoe dit in mekaar zit vorens ik er wil aan beginnen?

Thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, ik dacht al zoiets.

Ben vrij tevreden van men set-up, enkel blijft hij dagelijks weleens "hangen", en dat krijg ik niet gevonden / opgelost.

Je kent dat wel, eerst kan je niets meer open krijgen, ook niet op internet, en als laatste blijft ook muisaanwijzer tijdje hangen......best vervelend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet altijd noodzakelijk.

Windows herbergt veel drivers van huis uit.

Je zal deze drivers opnieuw moeten installeren, degene die herkent worden en windows de drivers daarvan in huis heeft heb je weinig omkijken naar.

Waar het vaak fout gaat zijn de tropische videokaarten e.d.

Als je daarvan de drivers op een schijf hebt staan of de fabrikant weet voor driverdownload dan is deze hobbel ook reeds overwonnen.

Ik heb in het verleden wel eens vaker dergelijke transplantaties gedaan.

Wel heb je het risico dat je opnieuw moet registreren bij MS.

Maar dat is op zich niet zo'n probleem.

Gewoon proberen, een verse installatie kan je nadien altijd nog doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag techniekerke,

Is het je gelukt om de andere PC in gebruik te nemen?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.