Ga naar inhoud

externe harddisk iomega hdd 500gb wordt niet herkend


gerard52

Aanbevolen berichten

ok ik heb de knop gevonden, staat bij insert, als ik deze indruk gebeurd er niets en ik kan "paint" ook nergens vinden, ik ben een analfabeet op computergebied, dus wijs mij even duidelijk waar ik paint kan vinden

ik heb nu het scherm "computerbeheer" voor mij, druk op prt sc en dan........ik zie nergens paint veschiijnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je schijfbeheer open hebt staan ode je onderstaande:

Houd de ALT-toets ingedrukt en druk dan op de printscreen- toets, laat de toetsen dan los.

Er gebeurd verder niets dat is normaal.

Ga dan naar start-> alle programma's-> Bureau- accessoires daar vindt je Paint, klik erop.

post-23245-1417705256,3781_thumb.png

In paint klik je op plakken.

post-23245-1417705256,4216_thumb.png

De afbeelding staat nu in paint.

Klik op het pijltje zoals op de afbeelding hieronder.

post-23245-1417705256,472_thumb.png

Kies dan opslaan en sla de afbeelding op in een map zoals "afbeeldingen".

post-23245-1417705256,5084_thumb.png

Plaats dan de afbeelding in je volgende bericht zoals uitgelegd in deze handleiding (klik erop).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe precies wat je zegt, maar het lukt me nog steeds niet, ik heb windowsXP dus misschien is dat anders dan bij jou

als ik paint indruk is er nergens eens knop om te plakken, normaal zit die bij bewerken, maar die blijft wit en kan ik dus niet op klikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt in Windows xp zoals in vorig bericht uitgelegd.

Als je knop plakken het niet doet wil dat zeggen dat de printscreen niet gelukt is ( je hebt dus niks gekopieerd).

Voor dat je naar paint gaat moet je dus eerst onderstaande correct uitvoeren:

Als je schijfbeheer open hebt staan ode je onderstaande:

Houd de ALT-toets ingedrukt en druk dan op de printscreen- toets, laat de toetsen dan los.

Er gebeurd verder niets dat is normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt in Windows xp zoals in vorig bericht uitgelegd.

Als je knop plakken het niet doet wil dat zeggen dat de printscreen niet gelukt is ( je hebt dus niks gekopieerd).

Voor dat je naar paint gaat moet je dus eerst onderstaande correct uitvoeren:

je drukt op de knop Prt Scr op het toetsenbord

je gaat naar Paint

Je klikt op Plakken

en dan druk je tegelijk de knoppen Ctrl en S in.

Nu kun je opslaan.

dat is het probleem kopiëren en dus plakken lukt niet of ik nou op de knop Prt Sc druk of het volgende doe

Als je schijfbeheer open hebt staan ode je onderstaande:

Houd de ALT-toets ingedrukt en druk dan op de printscreen- toets, laat de toetsen dan los.

Er gebeurd verder niets dat is normaal.

plakken lukt dus niet, omdat het kopiëren blijkbaar niet lukt, heb dus beide mogelijkheden geprobeerd echter zonder resultaat

ben nu al uren bezig en weet echt niet meer hoe ik dit moet oplossen??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat schijf 0 In orde

Cd-rom-station 0

verder wordt de externe harde schijf niet beschreven

dan zijn we waarschijnlijk weer terug bij het begin, want ik denk dat als de externe harde schijf niet wordt herkend hij ook niet is terug te vinden in computerbeheer

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.