Ga naar inhoud

Laptop traag na herinstallatie

magicklady

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar dagen terug mijn laptop opnieuw geïnstalleerd met windows 7 home premium. Omdat mijn laptop uit het niets mijn netwerk er steeds uitgooide en we tot geen enkele oplossing kwamen.

Nu is het met installeren al een beetje fout gegaan, mijn cd-rom doet het niet meer dus heb ik het via usb geïnstalleerd. Na de installatie hoort windows de installatie af te ronden, maar mijn laptop dacht, nee je moet het nogmaals installeren. Ik heb vanalles geprobeerd om dat te annuleren, maar dat lukte niet. Dus windows er nogmaals opnieuw opgezet, en ik krijg nu iedere keer bij opstarten 2 meldingen van windows 7.

Windows wéér een clean instal gegeven, hd geformatteerd. Maar ik heb nog steeds bij het opstarten keuze uit 2 windows 7.

Maar goed, na dat ik alle updates er op had gezet, kwam ik er achter dat veel drivers miste, waaronder mijn video en geluids drivers. Die heb ik na veel moeite erop gekregen. Oude laptop, drivers lastig te vinden.

Alleen nu is mijn laptop ontzettend traag. Ik zie via taakbeheer dat mijn proccesorgebruik oploopt tot 100%, en het blijft heel hard schommelen ook als ik niks doe.

Er staat zo goed als niks nog op de laptop dus ik denk dat niet alles netjes is geïnstalleerd wat geïnstalleerd had moeten worden.

iig zie ik door de bomen het bos niet meer en vraag ik jullie hulp!

Ik heb trouwens een Maxdata ECO 4700 IW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er zelf nu achter gekomen via broncontrole, dat perfmon.exe het meeste cpu vreet. Als ik het uitzet doet mijn laptop ook weer normaler lijkt het. Maar op het moment dat ik broncontrole open om het te controleren staat het er automatisch weer en begint mijn laptop weer heel traag te doen.

Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.