Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje, een oude computer van een kennis geeft na het opstarten telkens een installatie scherm van een hard weer klik ik op automatisch installeren gaat die naar een hostbestand of iets zoeken. Na dat die gezocht heeft krijg ik het schermpje:

Deze hardware kan niet worden geïnstalleerd

Er is een probleem met de installatie van deze hardware:

AG1BPSWU IDE Controller

Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat

De opgegeven service is geen geïnstalleerde service.

Klik op voltooien als u de Willard wilt afsluiten.

Ik kan nu dus ook alleen maar op voltooien drukken en meer niet en zou niet weten over welk apparaat het gaat want er zitten alleen een muis en een toetsenbord op aangesloten en een beeldscherm.

Zou iemand weten hoe je deze melding kan verhelpen of iets???

Alvast heel erg bedankt.

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Kun je onderstaande even uitvoeren?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Geplaatst:

In het logje zie ik niet meteen iets dat niet zou geinstalleerd zijn!!

Kun je eens een afbeelding maken van je Apparaatbeheer met de tabjes open waar eventueel een uitroepteken bij staat?

Voeg die dan als bijlage toe aan je volgende bericht.

Geplaatst:
In het logje zie ik niet meteen iets dat niet zou geinstalleerd zijn!!

Kun je eens een afbeelding maken van je Apparaatbeheer met de tabjes open waar eventueel een uitroepteken bij staat?

Voeg die dan als bijlage toe aan je volgende bericht.

waar kan ik dit precies vinden bij Windows xp?? Is dat gewoon taakbeheer of niet?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.