Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik moet een laptop fixen en er is drank over gekomen.

sommige toetsen doet het niet meer, en dvd/cd spelet doet het dus niet meer het is 2 dagen gebeurt. en k moet laptop maken van familie lid.

is deze te fixen?

Geplaatst:

Drank kan (al dan niet blijvende) schade (en corrosie) veroorzaken aan tal van elektronische componenten...helaas weet je niet welke onderdelen er allemaal met het vocht hebben te maken gehad: mogelijk blijft ie goed werken na vervanging van toetsenbord en CD/DVD-station, mogelijk duiken er (vrij snel of op langere termijn) nog andere problemen op.

Hier kan je dus niets met zekerheid over zeggen / voorspellen.

Geplaatst:

dat dacht ik al het gaan om een sony vailo ik vind de onderdelen niet zo 123 op internet. want ik heb dan denk ik de orineele onderdelen nodig en jha het is de 1x dat ik dit ga fixen. en gelukkig via youtube internet, weet ik al hoe moet

Geplaatst:

Nam je hier eens een kijkje voor de onderdelen ?...

Een test met een USB-toetsenbord kan meer duidelijkheid brengen wat betreft de problemen met bepaalde toetsen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.