Ga naar inhoud

hp probook 6570b weer problemen, geluid doet bizar raar


mellinda

Aanbevolen berichten

Hallo

Mijn hp probook 6570b heeft weer problemen. Al mijn programma's reageerden een halve maand geleden niet meer. Toen heb ik mijn laptop binnengedaan op de laptopdienst van mijn school. De mensen ervan zeiden dat heel veel studenten daar last van hadden en dat ze alles gingen formateren om ook iets met de bios te doen dat het probleem zo verholpen kon worden. Ze hadden gelijk dat mijn laptop nimmer dat probleem zou hebben, maar....

Mijn geluid is nu nogal om zeep. Helft van de tijd kan ik niet eens op internet een filmpje bekijken of newsitems van BBC maken voor practicum.... Zowel firefox als internetexplorer heeft het, als ook youtube etc... Ook filmpjes vanop mijn externe hdd of op mijn hdd van de pc zelf als ik een hoofdtelefoon of oortjes heb ingeplugd... De muziek springt constant tijdens het luisteren of bekijken van filmpjes over van de hoofdtelefoon of oortjes (2 getest) naar de laptopspeaker en terug. Dit is vrij irritant. Ook bv. met skypecall durft hij het te doen, niet erg leuk voor de privacy als je in de living zit ookal gebruik ik een communicatiehoofdtelefoon.

Ook voor het geluid harder te zetten om op de oortjes af te spelen gaat helemaal niet. Dan moet ik eerst het geluid blijkbaar van mijn laptop's speaker opzetten, om vervolgens dan dat volume te verhogen. Ook blijven mijn speakers als standaard ingesteld en mijn communicatiehoofdtelefoon kan ik niet instellen dat dat ook een standaardaparaat wordt. Wat wel een feit is , als de laptop zijn kuren heeft qua geluid afspelen zowel op laptop als op oortjes of hoofdtelefoon, hoor ik altijd "zwoep" precies van binnenuit komen O_o.

Al geprobeerd:

-geen problemen op desktop met dezelfde oortjes en programmas

-stuurprogrammas waren recent van alle hardware

-paar keer opjagen alhoewel die laptop niet kan horen :)

Heeft iemand een idee wat eraan mankeerd alsjeblieft?

Met vriendelijke groeten

Mellinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.