Ga naar inhoud

aankoop mp PC - blijkt medion te zijn

gaston99

Aanbevolen berichten

Heel blij was ik met mijn nieuwe PC, die aangekocht is bij een lokale PC-winkel : merk = mp, geleverd met Windows 8 en met de Intel Core i7-3770.

Tot ik begon te installeren, want in reuzeletters verschijnt het woord : MEDION.

Dat is dus het huismerk van ALDI en daar zou ik nooit een computer gekocht hebben.

Medion staat nergens vermeld in de folder, noch op de verpakking, overal staat gewoon "mp".

Ben ik nu belazerd of niet ?

Heeft iemand een idee of kan hij me geruststellen ?

Hartelijke dank bij voorbaat voor een reactie !

M vr gr

Gaston 99

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag gaston99,

welkom op PCH.

Medion is niet het huismerk van Aldi...Medion is een autonoom merk, dat o.a. ook wordt verkocht door Makro en dat je ook online kopen via de website.

Koop je een Medion bij Aldi, dan heb je 3 jaar garantie en 30 dagen niet-tevreden-geld-terug-garantie...vermoedelijk ga jij nu 2 jaar garantie hebben en niet van het 30 dagen voordeel genieten.

Medion zit goed qua verhouding prijs / kwaliteit en met de dienst na verkoop heb ik ook enkel positieve ervaringen...of deze vlieger ook voor MP en zijn verkoper opgaat, dat zal de toekomst uitwijzen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.